Dealerská sít Kontakt

Podpora Servis

Servis

Servis poskytují tyto Fellowes autorizovaná servisní místa:

PALA, s.r.o.
Vintrovna 199/9
CZ-664 41 Popůvky
e-mail: servis@pala.cz
https://www.pala.cz/servis-stroju

Micos, spol. s.r.o.
Vápenice 17
CZ-796 01 Prostějov
e-mail: libor.mrtvy@micos.cz
tel: +420 582 307 814

 

Jak objednat opravu zařízení v servisu FIXIT?

 

  1. Verifikace - pomocí uživatelské příručky nebo často kladených otázek zkontrolujte, zda je zařízení správně připojeno, spuštěno a zda skutečně došlo k závadě. Při pochybnostech Vám doporučujeme kontaktovat naše oddělení technické podpory, protože existuje možnost, že závadu lze odstranit na dálku. V tomto případě se vyhneme nutnosti posílat zařízení do servisu. Telefonní číslo pro technickou podporu: +420 226256009
  2. Nahlášení závady - chcete-li nahlásit poškození zařízení servisnímu středisku, přejděte pomocí tlačítka na servisní stránku našeho partnera FIXIT. Pokud se na zařízení vztahuje záruka, servis Vám umožní objednání bezplatné dopravy a kurýr Vaše zařízení vyzvedne z uvedené adresy ve vhodnou dobu. Pokud se rozhodněte doručit zařízení sami, nezapomeňte se před vygenerováním štítku ujistit, že jsou adresy správné.  
  3. Balení zásilky - zařízení doporučujeme zabalit do originálního továrního obalu. Pokud takový obal nemáte, věnujte prosím zvláštní pozornost zabezpečení zařízení, aby nedošlo k poškození během přepravy. Pamatujte prosím, že za případné škody vznikle během přepravy servis neodpovídá. Použití nevhodného obalu může prodloužit proces zpracování servisního požadavku na zařízení, které je stále v záruce. Zařízení o hmotnosti nad 30 kg doporučujeme zasílat na paletě.
  4. Odeslání - v případě zařízení v záruce, servis poskytuje bezplatnou dopravu. V případě zařízení po záruce, musí zákazník zařízení zaslat na vlastní náklady jakýmkoli kurýrem (servis může také objednat kurýra, ale pouze za příplatek).

Pozor! Osobní předání nebo vyzvednutí zařízení není možné. Všechny objednávky jsou realizovány prostřednictvím přepravní služby.

Máte-li další dotazy, kontaktujte prosím náš servis telefonicky: +420 226256009  nebo prostřednictvím e-mailové adresy: Fellowes@cz.fixit-service.com

FIXIT - Zde můžete pomocí formuláře zaregistrovat reklamaci.